مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-28سياسي

تشکیل چهار کارگروه مقابله با کرونا در ایذه


حسین لامی زاده روز جمعه در حاشیه جلسه مقابله با ویروس کرونا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ویروس کرونا در چندین استان رؤیت شده است و مهم ترین مسئله در مقابله آن، بحث پیشگیری است.

وی افزود: به همین دلیل چهار کار گروه تخصصی شامل کارگروه مدارس، ترمینال ها و مسافرها و مسائل حاد و کارگروه نظارت و پیگیری تشکیل و اقدامات لازم در حال انجام است.

فرماندار ایذه تأکید کرد: در کارگروه تخصصی دانش آموزان و مدارس مقرر شده است که موارد ایمنی مانند ماسک، مایع دستشویی و الکل به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد و محیط آموزشی آنها نیز به صورت منظم ضدعفونی شود تا در صورت بازگشایی مدارس مشکلی پیش نیاید.

لامی زاده از ویزیت و مراقبت مسافرانی که از استان های دیگر به ایذه سفر می کنند خبر داد و تصریح کرد: همه کسانی که از استان های درگیر با کرونا مانند قم به ایذه وارد می شوند معاینه و پایش خواهند شد و موارد مشکوک گزارش می شود.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی تالارهای عروسی در ایذه تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی برگزاری کلیه جشن ها، مراسم، جشنواره ها و گردهمایی ها در سطح شهرستان ممنوع است و تالارها نیز موظف شدند پیش پرداخت های مردم را به آنها بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل چهار کارگروه مقابله با کرونا در ایذه

تشکیل چهار کارگروه مقابله با کرونا در ایذه