مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-28پزشكي

شمار قربانیان کرونا ویروس در ساوه به سه تن افزایش یافت


دکتر عباس نیکروش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متوفا، خانمی 78 ساله و اهل افغانستان بود که در روزهای اخیر تحت مراقبت های ویژه قرار داشت و فرایندهای مربوط به دفن بهداشتی و مطابق با پروتکل های وزارت بهداشت برای این فرد در حال انجام است.

وی گفت: اکنون پنج نفر با علائم مثبت کرونا در بیمارستان شهید مدرس تحت مراقبت های ویژه در اتاق های ایزوله قرار دارند که در سابقه آنها سفر و ارتباط با شهر قم وجود دارد.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا امروز، هشت فرد با علائم مثبت ابتلا به این بیماری در ساوه شناسایی و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند که از این تعداد، سه تن جان خود را از دست داده اند.

وی همچنین از منفی بودن نتیجه آزمایش 10 فرد مشکوک به کرونا و خروج آنها از قرنطینه در بیمارستان های شهر ساوه خبر داد.

نیکروش گفت: شواهد موجود نشان می دهد که دست کم تا یک هفته آینده روند صعودی این بیماری ادامه یابد اما در حالت خوشبینانه با گرم شدن هوا این امیدواری وجود دارد که تا پایان بهار، مدیریت و کنترل شود.

اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی در ساوه رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس از ماهها قبل اقداماتی در سطح اطلاع رسانی، پیشگیری و بهداشت و درمان دست اجرا قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار قربانیان کرونا ویروس در ساوه به سه تن افزایش یافت

شمار قربانیان کرونا ویروس در ساوه به سه تن افزایش یافت