مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-28پزشكي

نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در ساخت ملزومات مقابله با ویروس کرونا


تولید دستگاه و مواد ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری مازندران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، کرونا ویروس که توسط سازمان جهانی بهداشت(WHO) با نام علمی کووید 19 شناخته می شود و در همین مدت بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 245 نفر را مبتلا کرده است.

برای مقابله با این ویروس که سرعت انتقال آن بسیار بالاست؛ نیاز به عزم عمومی مورد تأکید است و همگان در هر قشری باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا از افزایش شمار مبتلایان جلوگیری شود.

در بین مبتلایان افراد عادی تا کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی دیده می شوند.

سه شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران باتوجه به نیاز کشور به دستگاه ها و محصولاتی که در کاهش مبتلایان و پیشگیری از کرونا ویروس نقش دارند؛ با حمایت پارک علم و فناوری و مجوزی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دریافت کرده اند، دست به کار شدند و تولیدات خود را افزایش دادند که به برخی از آنها اشاره می شود.

یکی از این تولیدات، ماده ضدعفونی کننده دست و سطوح با پایه گیاهی می باشد که به علت استفاده از فرمولاسیون موجود دست ها پس از استفاده خشک نمی شوند، کاربرد وسیع الطیف علیه میکروب ها شامل باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در ساخت ملزومات مقابله با ویروس کرونا

نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در ساخت ملزومات مقابله با ویروس کرونا