مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-28پزشكي

مردم از رفتن به تجمعات خودداری کنند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و انتقال این ویروس تا حد امکان از شرکت از هر گونه تجمعات، - ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و انتقال این ویروس تا حد امکان از شرکت از هر گونه تجمعات، عروسی، عزاداری و نمازهای جمعه و جماعت خودداری کنند.

آرزو فلاحی امروز جمعه(9 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر مثبت از استان کردستان به ویروس کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: مشاهده این دو فرد به ویروس کرونا نشان از این است که این بیماری روند صعودی دارد و ممکن بوده افراد دیگری را نیز مبتلا کند.

وی از مردم مومن و انقلابی استان درخواست کرد که جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و انتقال این ویروس تا حد امکان از شرکت از هر گونه تجمعات، عروسی، عزاداری و نمازهای جمعه و جماعت خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رعایت بهداشت فردی، شستن مرتب دست ها با صابون یا استفاده از مایع ضدعفونی کننده، پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن از اقدامات پیشگیرانه و ضروری در کنترل ویروس کرونا دانست و تاکید کرد مردم استان باید به طور جد بهداشت فردی را رعایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از رفتن به تجمعات خودداری کنند

مردم از رفتن به تجمعات خودداری کنند