مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-28پزشكي

دیلی میل: قصور کادر پزشکی موجب انتشار ویروس کرونا در ایتالیا شد


عدم تشخیص به موقع ویروس کرونا در مردی ایتالیایی موجب شد این فرد بیماری مهلک خود را به 13 نفر از جمله همسر باردارش و زنی مسن که در نهایت در اثر این بیماری فوت کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کم کاری کادر پزشکان ایتالیایی موجب شد یک دونده ماراتن ناقل بیماری کووید-19 در این کشور موجب ابتلای 13 نفر به این ویروس شود.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، مردی 38 ساله که با اسم ماتیا شناخته می شود، سه بار به دلیل داشتن علائم آنفلوانزا به بیمارستانی در شهر کودونیو در شمال ایتالیا مراجعه کرد و در نهایت دکتران این بیمارستان توانستند تشخیص دهند او به ویروس کشنده کووید-19 آلوده شده است.

اولین باری که ماتیا به بیمارستان مراجعه کرد، پزشک برای وی داروهای مربوط به درمان آنفلوانزا تجویز کرد و سپس به خانه فرستاده شد.

توجیه پزشکان برای عدم ابتلای ماتیا به بیماری کرونا این بود که وی به چین سفر نکرده بود.

این دونده ماراتن از 14 فوریه (25 بهمن) احساس کسالت داشت و پزشکان 6 روز بعد، 20 فوریه (1 اسفند) ابتلایش به کرونا را هنگامی تشخیص دادند که علائم ذات الریه در شش هایش مشاهده شد.

ماتیا در طول این 6 روز، دستکم 13 نفر از جمله همسر باردارش، یکی از دوستانش، دو دکتر، یک داروساز، دو شهروند و یک زن مسن 77 ساله را به این ویروس آلوده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی میل: قصور کادر پزشکی موجب انتشار ویروس کرونا در ایتالیا شد

دیلی میل: قصور کادر پزشکی موجب انتشار ویروس کرونا در ایتالیا شد