مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-28پزشكي

اعلام نیاز به پزشکان عمومی و پرستاران داوطلب در رشت


مهدی شادنوش روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره آخرین وضعیت رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان گیلان بیان کرد: در حال حاضر به کمک پزشکان عمومی و پرستاران داوطلب در استان گیلان نیاز داریم که می توانند جهت همکاری با شماره تلفن 4401 رشت تماس بگیرند و اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و 260 مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در استان گیلان مشاهده شده و بیش از 400 نفر از این افراد نیز مرخص شده اند.

غربالگری مسافران ورودی به گیلان نماینده وزیر بهداشت در استان گیلان درباره انجام غربالگری های برای ویروس کرونا در ورودی های این استان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده با استانداری گیلان، قرار شد غربالگری و بررسی افراد در مبادی ورودی استان گیلان با انجام تب سنجی و بررسی علائم ابتلا به ویروس کرونا از شب گذشته (پنجشنبه) اجرا شود.

شادنوش افزود: با این حال از مردم می خواهیم که به هیچ عنوان به استان گیلان سفر نکنند و از سفر غیرضروری به این استان که درگیر ویروس کرونا است خوددای کنند.

وضعیت بیمارستان رازی رشت وی درباره وضعیت بیمارستان رازی رشت نیز گفت: این بیمارستان به صورت کامل تخلیه شده و تخت های بستری به 300 تخت افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نیاز به پزشکان عمومی و پرستاران داوطلب در رشت

اعلام نیاز به پزشکان عمومی و پرستاران داوطلب در رشت