مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-21پزشكي

موردی از کرونا در زنجان دیده نشده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تنها و مهمترین راه جلوگیری از ابتلا و انتقال بیماری کرونا فقط رعایت بهداشت است، گفت: مردم و شهروندان باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری موارد بهداشتی فردی و جمعی را رعایت کنند و تا کنون موردی از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان همه تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در نظر رفته شده است، اظهار کرد: جای هیچ نگرانی در استان زنجان وجود ندارد و تاکنون موردی از این بیماری در استان دیده نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تنها و مهمترین راه جلوگیری از ابتلا و انتقال بیماری کرونا فقط رعایت بهداشت است، افزود: مردم و شهروندان باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری موارد بهداشتی فردی و جمعی را رعایت کنند.

وی از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این بیماری در همه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی برای مقابله با این بیماری خبر داد و گفت: همه تمهیدات و پیش بینی های لازم انجام گرفته است.

وی با درخواست از مردم در مورد عدم توجه به شایعات در فضای مجازی گفت: متاسفانه در برخی موارد از عکس ها و فیلم های غیر مرتبط به عنوان مبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از کرونا در زنجان دیده نشده است

موردی از کرونا در زنجان دیده نشده است