مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-21پزشكي

بیمار مشکوک به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی نشده است


ابراهیم حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مردم به شایعات در خصوص شیوع بیماری کرونا در استان توجه نکنند افزود: در حال حاضر بیماری و مورد مشکوکی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از ماه های گذشته در استان اندیشیده شده است ادامه داد: از هم استانی های عزیز می خواهیم تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.

حسنی با اشاره به هم مرزی با سه کشور خارجی و حضور گردشگران خارجی و احتمال شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: هم اکنون در هشت مرز ورودی آذربایجان غربی نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مستقر بوده و کنترل و غربالگری در مرزهای ورودی استان در حال انجام است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در تمامی بیمارستان های استان نیز برای پیشگیری بیماری کرونا تمهیدات لازم اندیشیده شده و در آمادگی کامل به سر می بریم گفت: از مردم درخواست داریم به شایعات توجه نکرده و اخبار رسمی را در این خصوص از دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ها دنبال کنند.

کرونا نوعی ویروس است که عموماً باعث سرماخوردگی معمولی در انسان می شود،اما برخی از آنها مانند sars می توانند باعث بیماری تنفسی شدیدتر و گاهی مرگ بیمار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمار مشکوک به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی نشده است

بیمار مشکوک به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی نشده است