مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:552020-02-21اقتصادي

بررسی ایرادات فقهی و شرعی عملیات بازار باز و تطبیق آن با شریعت


میزگرد کارکردهای توافق بازخرید (رپو) منطبق با شریعت در بازار پول و سرمایه برگزار و تأثیرات قرارداد بازخرید اسلامی در بازارهای مالی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.

- میزگرد کارکردهای توافق بازخرید (رپو) منطبق با شریعت در بازار پول و سرمایه برگزار و تأثیرات قرارداد بازخرید اسلامی در بازارهای مالی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، نشست کارکردهای توافق بازخرید (رپو) منطبق با شریعت در بازار پول و سرمایه با حضور سید عباس موسویان عضو شورای فقهی بانک مرکزی، علی صالح آبادی رییس انجمن مالی اسلامی ایران، امیر هامونی مدیر عامل شرکت فرابورس، معاون اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی و استاد دانشگاه مفید در پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار شد.

ابزارهای بانک مرکزی برای سیاست پولی سید عباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی در این نشست با بیان اینکه یکی از مأموریت های اصلی بانک مرکزی سیاست های پولی است، گفت: بانک مرکزی در زمینه سیاست پولی از سه ابزار تغییر نرخ ذخیره قانونی، نرخ تنزیل مجدد و بازار باز بانکی استفاده می کند که در این میان تغییر نرخ ذخیره قانونی در میان مدت و بلند مدت جوابگو است و با توجه به امکان ایجاد آشفتگی در سیستم بانکی و عدم تغییر سریع جوابگو نیست و نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ایرادات فقهی و شرعی عملیات بازار باز و تطبیق آن با شریعت

بررسی ایرادات فقهی و شرعی عملیات بازار باز و تطبیق آن با شریعت