مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:352020-02-21پزشكي

یک داروخانه در اردبیل به دلیل گران فروشی پلمب شد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: یک داروخانه فعال در مرکز اردبیل به دلیل گران فروشی پلمب شد.

- محسن ارزنلو در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با توجه به افزایش نظارت ها برای جلوگیری از هر گونه گران فروشی دارو یا اقلام مرتبط داروخانه ها صبح امروز یک داروخانه در مرکز استان اردبیل به دلیل گران فروشی و همچنین فروش برخی از داروهای خارجی غیرمجاز پلمب شد.

وی در خصوص گران فروشی ماسک در برخی از مراکز با توجه به ظهور بیماری کرونا در کشور نیز گفت: در تأمین ماسک در استان مشکلی نداریم اما از مردم تقاضا می شود که در صورت هر گونه فروش ماسک با قیمت بالا از خرید اجتناب کرده و موارد را سریعاً به مراکز نظارتی اطلاع دهند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: بایستی تأمین کنندگان و توزیع کنندگان اقلام بهداشتی از فاکتورهای رسمی استفاده کنند و در این خصوص با هر گونه سو استفاده کنندگان از شرایط خاص موجود برخورد شدید قانونی انجام خواهد شد.

ارزنلو بر لزوم توجه به مسائل بهداشتی در پی شایع شدن بیماری کرونا در برخی از شهرهای کشور نیز تأکید کرد و گفت: عدم حضور در مکان های شلوغ برای افرادی که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردار هستند، شستشوی صحیح و مرتب دست با آب و صابون و همچنین دست ندادن از موارد مهم برای پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک داروخانه در اردبیل به دلیل گران فروشی پلمب شد

یک داروخانه در اردبیل به دلیل گران فروشی پلمب شد