مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:152020-02-21پزشكي

کرونا در نوشهر تکذیب شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت: ابتلای شخصی به بیماری کرونا در نوشهر شایعه ای بیش نبوده است و تنها بیمار، مبتلا به آنفلوانزا بوده است.

- ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت: ابتلای شخصی به بیماری کرونا در نوشهر شایعه ای بیش نبوده است و تنها بیمار، مبتلا به آنفلوانزا بوده است.

رحیم سیدپور در گفت وگو با ایسنا ضمن تکذیب خبر کرونا در نوشهر اظهار کرد: در پی انتشار خبری مبنی بر ارجاع بیمار مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر، خبر مذکور کذب محض بوده و تاکنون هیچ بیمار مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر مراجعه نکرده و یا ارجاع نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی در این فصل از سال و نیز وجود علائم بالینی مشابه بیماری کورونا با سرماخوردگی های شدید شهروندان بی دلیل نگران نشوند و در صورت بروز علائم مربوطه سریعا به مراکز درمانی و یا پزشکان خانواده خود در شهر و یا روستا مراجعه تا مورد بررسی لازم قرار گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا و سایر آلودگی های ویروسی از جمله سرماخوردگی و نیز آنفلوآنزا و حتی بیماری های میکروبی واگیردار از تماس نزدیک و دست دادن و روبوسی با بیماران و افراد مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در نوشهر تکذیب شد

کرونا در نوشهر تکذیب شد