مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-21فرهنگي

تخیلی که شهر را می سازد


نویسنده کتاب «سمت تاریک کلمات» گفت: ما می توانیم با نوشتن تخیلاتمان، چیزهایی به شهر اضافه کنیم و تأثیر مثبت یا منفی بر آن بگذاریم.

با داستان نویسی می توان کاری کرد که اگر شهری دوست داشتنی نیست، - ایسنا/اصفهان نویسنده کتاب سمت تاریک کلمات گفت: ما می توانیم با نوشتن تخیلاتمان، چیزهایی به شهر اضافه کنیم و تأثیر مثبت یا منفی بر آن بگذاریم.

با داستان نویسی می توان کاری کرد که اگر شهری دوست داشتنی نیست، دوست داشتنی شود.

نخستین نشست از سلسله نشست های داستان و شهر جایزه جمالزاده، عصر یکم اسفندماه با حضور حسین سناپور در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان، برگزار شد و این داستان نویس باسابقه، به صحبت درباره ظهور و ماندگاری شهر در داستان های ایرانی پرداخت.

نویسنده مجموعه داستان کوتاه سمت تاریک کلمات ، با اشاره به اقبالی که برای بحث داستان و شهر ایجادشده گفت: سه جلسه با داستان نویسان و جامعه شناسان اصفهان برگزارشده که در هر جلسه پیرامون داستان نویسی شهری صحبت شده و در حال حاضر این بحث، جدی و مهم تلقی می شود که چرا به تازگی این مسئله اهمیت پیداکرده است؟ سناپور ادامه داد: توجهی که امروز در داستان ها به شهر می شود، در داستان نویسندگان دهه های پیش نبوده و به مرور هم این توجه گسترده و جدی تر شده و هم شمار نویسندگانی که نسبت به شهر واکنش نشان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخیلی که شهر را می سازد

تخیلی که شهر را می سازد