مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:252020-02-21فرهنگي

نمایشنامه نویسی که ترجیح داد معطل نماند


مهرداد کورش نیا، هنرمند تئاتر که در زمینه فیلمنامه نویسی هم صاحب تجربه است، بعد از اینکه برای چاپ نمایشنامه هایش انتظارهای طولانی کشید، تصمیم گرفت به جای منتظر ماندن، - مهرداد کورش نیا، هنرمند تئاتر که در زمینه فیلمنامه نویسی هم صاحب تجربه است، بعد از اینکه برای چاپ نمایشنامه هایش انتظارهای طولانی کشید، تصمیم گرفت به جای منتظر ماندن، خود دست به کار شود و نمایشنامه هایش را بر روی سایت شخصی خودش منتشر کند.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر که بیش از هشت سال است نمایشنامه هایش را به این شیوه منتشر می کند، به ایسنا گفت: دهه هشتاد برای اجرای نمایش آقا لیلا به آلمان رفته بودیم و گروه بسیار فعالی داشتیم، بعد از تجربه اجرا در آلمان تصمیم گرفتیم سایتی راه اندازی کنیم که هم اخبار تولیدات و رویدادهای گروهمان را بازتاب دهد و هم نوعی بیوگرافی برایمان باشد.

او ادامه داد: مدتی بعد محدودیت های متعدد در زمینه چاپ و نشر نمایشنامه هایم اعم از اعمال سلیقه های شخصی، و نیز هزینه ها و دردسرهای بوروکراتیک، سبب شد تا نمایشنامه هایم را در همین سایت در دسترس مخاطبان قرار دهم.

کورش نیا یادآور شد: در همان دهه هشتاد نمایشنامه آقا لیلا ی من که اجرا شده و جایزه هم گرفته بود، در آلمان به زبان آلمانی منتشر شد درحالیکه این نمایشنامه در ایران تا سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه نویسی که ترجیح داد معطل نماند

نمایشنامه نویسی که ترجیح داد معطل نماند