مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 19:502020-01-25بين الملل

مادورو: سوریه سزاوار صلح و آرامش است


رییس جمهور ونزوئلا در دیدار با یکی از مقامات دولت سوریه گفت این کشور که با رهبری و ارتش خود توانسته بر تروریسم پیروز شود و سزاوار صلح و آرامش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در حاشیه کنفرانس بین المللی مبارزه با امپریالیسم در راستای صلح، زندگی و حق حاکمیت با محسن بلال از مقامات دولت سوریه و عضو هیأت مرکزی حزب حاکم این کشور دیدار کرد.

به نوشته خبرگزاری سانا ، مادورو در این دیدار از ملت و رییس جمهور سوریه قدردانی کرد و با این کشور به دلیل مقابله با تروریسم ابراز همبستگی کرد.

رییس جمهور ونزوئلا در این دیدار گفت: ملت سوریه که با رهبری و ارتش خود توانست بر تروریسم پیروز شود سزاوار صلح و آرامش است.

بلال نیز در کنفرانسی که در کاراکاس با حضور بیش از 1500 شخصیت بین المللی برگزار شد، تأکید کرد که سوریه در کنار ونزوئلا و مردم این کشور در مقابل امپریالیسم که می خواهد سیطره خود را بر جهان بگستراند، ایستاده است.

این مقام سوری اضافه کرد: سوریه در خط مقدم مقابله با اشغالگری آمریکا قرار دارد که به دنبال سرقت و چپاول منابع طبیعی سوریه است.

وی افزود: سوریه با پایداری ارتش و ملت خود و حمایت برادران و دوستانش در مقابله آمریکا و تروریست هایی که واشنگتن آنها را ایجاد کرده بود، ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: سوریه سزاوار صلح و آرامش است

مادورو: سوریه سزاوار صلح و آرامش است