مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 19:052020-01-25فرهنگي

14 اثر صنایع دستی خراسان شمالی برای جشنواره فجر داوری می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 14 اثر از صنعت گران استان به چهارمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی عابدی با اشاره به داوری و بررسی آثار دریافتی صنعتگران استان، اظهار کرد: درنهایت 14 اثر برای داوری نهایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی آثار رسیده را شامل دست بافته های داری، سفال و سرامیک، صنایع دستی ترکمن، صنایع  چوبی و چرم برشمرد و عنوان کرد: آثار برگزیده سیزدهم ماه جاری به نمایش درمی آید  و برگزیدگان بیست و یکم بهمن معرفی می شوند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی تصریح کرد: هرسال بخشی ویژه به یکی از رشته های صنایع دستی به منظور نمایش ویژگی ها و قابلیت های هنری آن رشته اختصاص می یابد، به همین منظور در این دوره بخش ویژه به سفال در همکاری با انجمن هنرمندان سفالگر اختصاص داده شده است.

وی بابیان اینکه انتخاب آثار در دو مرحله انجام می شود، گفت: در مرحله اول تصاویر توسط هیئت انتخاب اولیه آثار بررسی شده و در مرحله دوم اصل آثار به انتخاب داوران، به نمایشگاه راه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 اثر صنایع دستی خراسان شمالی برای جشنواره فجر داوری می شود

14 اثر صنایع دستی خراسان شمالی برای جشنواره فجر داوری می شود