مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 18:502020-01-25بين الملل

حکیم: حضور آمریکا در عراق باید پایان یابد


سید «عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در نشست با نخبگان و جوانان شایسته عراق در خصوص حضور نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در خاک عراق گفت که عراقی ها خودشان می توانند از کشور محافظت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل فارس، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی روز شنبه تأکید کرد که حضور نیروهای نظامی آمریکایی در عراق باید پایان یابد.

  بنا بر اعلام دفتر رسانه های رهبر جریان حکمت ملی عراق، حکیم در نشست با نخبگان و جوانان شایسته عراق در خصوص حضور نیروهای ائتلاف بین المللی در خاک عراق تأکید کرد: ما اعلام کردیم که عراقی ها خودشان از کشور محافظت می کنند.

وی افزود: حضور نیروهای ائتلاف بین المللی برای ضرورتی که تروریسم داعشی آن را اقتضا می کرد، صورت گرفت و با پایان یافتن حضور داعش حضور این ائتلاف نیز پایان می یابد، این حقیقتی است که نباید مورد اختلاف باشد.

حکیم ادامه داد: باید به دیدگاه فنی و نظامی دولت در مورد نیاز به آماده سازی نیروها و مأموریت هایشان و زمان بندی خروج نیروهای ائتلاف بعد از پیروزی محقق شده با بازپس گیری اراضی عراق گوش فرا داد.

صحبت های حکیم یک روز پس از آن بیان می شود که صدها هزار نفر از مردم عراق با حضور در خیابان های بغداد علیه ادامه حضور نیروهای نظامی آمریکایی در عراق شعار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: حضور آمریکا در عراق باید پایان یابد

حکیم: حضور آمریکا در عراق باید پایان یابد