مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-25فرهنگي

نکوداشت استاد فاتح عزت پور در سنندج برگزار می شود


به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از سال ها فعالیت هنری استاد خوشنویسی کردستان فاتح عزت پور تجلیل می شود.

-  امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: کردستان به حق استان فرهنگ و هنر است و امروز به برکت همین توانمندی های هنری و فرهنگی است که همواره در کانون توجه است.

  وی ادامه داد: با حضور چهره های برجسته در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری استان کردستان زبانزد خاص و عام است و هنرمندان برجسته این استان نه تنها در عرصه ملی، که حتی در عرصه های بین المللی با آثار خود نام و آوازه هنر کردستان را جهانی کرده اند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: هنر خوشنویسی به عنوان یکی از هنرهای بسیار ارزشمند از دیرباز در استان کردستان مورد توجه بوده و آثار این اساتید امروز به عنوان یک الگوی هنری مورد توجه هنرجویان و علاقه مندان است.

مرادی قدردانی از هنرمندان را یک وظیفه مهم عنوان کرد و افزود: معرفی خدمات این اساتید و تکریم آنان موجب اعتلای هنر و فرهنگ استان می شود و زمینه ای برای فعالیت بیشتر در عرصه های هنری در بین جوانان خواهد شد.

رییس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به مظلومیت هنر خوشنویسی در بین سایر هنرها ادامه داد: در طول سالیان گذشته تجلیل از هنرمندان و اساتید مطرح هنر تجسمی مورد توجه قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت استاد فاتح عزت پور در سنندج برگزار می شود

نکوداشت استاد فاتح عزت پور در سنندج برگزار می شود