مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:482020-01-25فرهنگي

نغمه ناخوانده زنان رهایی یافته از اعتیاد بازخوانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این برنامه با حضور زهرا بهروزآذر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران و جمعی از زنان بهبودیافته و فعالان اجتماعی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

بهروزآذر در سومین برنامه از مجموعه برنامه های نغمه ناخوانده(تجربه زیسته زنان توانمند) ویژه زنان بهبودیافته از اعتیاد، بازگویی زنده و مستقیم تجربه رهایی از اعتیاد توسط زنان را اتفاقی ارزشمند دانست.

وی گفت: روایت این زنان از مواجهه با مشکلات و تبدیل آنها به فرصتی برای رشد و کمک به دیگران، دارای درس هایی آموزنده برای همگان است که باید مکرر بازگو شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: در این برنامه زنانی که از اعتیاد رهایی یافته و در حال حاضر به عنوان مددیار به افراد گرفتار کمک می کنند، به بیان مراحل و ابعاد مختلف تجربه خود از شرایط خانوادگی گرفته تا نحوه ابتلا به اعتیاد، آسیب ها و صدمات وارد شده، روند بهبود و نحوه تثبیت وضعیت فعلی خود پرداختند.

بهروزآذر بیان کرد: در سلسله برنامه های نغمه ناخوانده برآنیم تا امکان بازگویی تجربه زیسته زنان توانمندی که در زمینه های مختلف، شرایط سخت را تجربه کرده اند اما توانسته اند آن را تاب بیاورند و تبدیل به امری مثبت و رشد دهنده کنند، فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نغمه ناخوانده زنان رهایی یافته از اعتیاد بازخوانی شد

نغمه ناخوانده زنان رهایی یافته از اعتیاد بازخوانی شد