مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 16:052020-01-25اجتماعي

ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی نداشتن مطالعه است


امیرعلی نیک بخش روز شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم افزایش مطالعه در جامعه و طرح ها و جشنواره های این اداره درراستای افزایش کتابخوانی اظهار کرد: اسفندماه امسال جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی در استان زنجان مانند سال های قبل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نباید از نقش خانواده ها در اقبال فرزندان به کتابخوانی غافل شد چراکه والدین کتابخوان همواره فرزندان کتابخوان داشته اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان یادآور شد: نیم درصد از مالیات بر ارزش افزوده شهرداری به کتابخانه ها تعلق دارد که برای دریافت و هزینه کرد آن کارگروهی در استان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به بی بهره بودن کتابخانه ها از منابع دولتی دریافت سهم نیم درصدی کتابخانه ها از محل ارزش افزوده شهرداری ها راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کتابخانه ها خواهد بود.

نیک بخش با ابراز امیدواری از تزریق اعتبار و بهره برداری به موقع کتابخانه مرکزی ابهر، تصریح کرد: مهمترین دلیل تعویق ساخت و تکمیل این کتابخانه که در جلسات بسیاری در شهرستان به بحث و بررسی گذاشته شد جانمایی اشتباه بود که خوشبختانه با تصمیماتی که در جلسات شهرستان برگزار شد مکانی مناسب به این منظور در نظر گرفته شده تا پروژه پس از بهره برداری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی نداشتن مطالعه است

ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی نداشتن مطالعه است