مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 16:002020-01-25پزشكي

طرح تغذیه سالم در شهرستان گناوه اجرا می شود


معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: برنامه پیشگیری و آموزش تغذیه سالم (ایران اکو)توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه دراین شهرستان اجرایی می شود.

- گناوه-معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: برنامه پیشگیری و آموزش تغذیه سالم (ایران اکو)توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه دراین شهرستان اجرایی می شود.

هادی جوانبخت عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نوع تغذیه و میزان تحرک افراد نقش مستقیمی در شیوع چاقی و اضافه وزن دارد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: تغذیه و تحرک از عوامل مؤثر در بیماری های مزمن مانند فشارخون و دیابت هستند که سالانه موجب مرگ ومیر افراد زیادی می شود.

جوانبخت بیان کرد: شیوع اضافه وزن و چاقی به میزان هشداردهنده ای در تمام کشورها رو به افزایش است و هدف از اجرای برنامه ایران اکو پیشگیری و حذف چاقی کودکان و نوجوانان در کشور است.

وی تصریح کرد: برنامه پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان (ایران اکو)، توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در این شهرستان اجرایی می شود.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری همه سازمان ها و ادارات و نهادها در اجرای این برنامه بیان کرد: آموزش وپرورش، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و همچنین اداره ورزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تغذیه سالم در شهرستان گناوه اجرا می شود

طرح تغذیه سالم در شهرستان گناوه اجرا می شود