مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-25بين الملل

50 ایرانی در ووهان چین هستند/ هیچ ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا نشده است


با گسترش شیوع ویروس کرونا در چین و مشاهده مواردی از مبتلایان به این ویروس در برخی کشورهای دیگر از جمله در اروپا و آمریکا، تمهیدات شدید و جدی تری از سوی دولت چین برای مهار این بیماری اتخاذ شده است در عین حال دیگر کشورهای جهان نیز تمهیدات خاص خود را برای .

- 50 ایرانی در "ووهان" چین هستند/ هیچ ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا نشده است با گسترش شیوع ویروس کرونا در چین و مشاهده مواردی از مبتلایان به این ویروس در برخی کشورهای دیگر از جمله در اروپا و آمریکا، تمهیدات شدید و جدی تری از سوی دولت چین برای مهار این بیماری اتخاذ شده است در عین حال دیگر کشورهای جهان نیز تمهیدات خاص خود را برای جلوگیری از ورود احتمالی مبتلایان به این ویروس به مرزهای خود در نظر گرفته اند که ایران نیز از این جمله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا کنون موردی از ابتلای ایرانیان مقیم چین به این ویروس گزارش نشده است و سفارت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که به طور ویژه ای پیگیر وضعیت سلامت ایرانیان مقیم شهر ووهان است.

سفارت ایران اعلام کرده به صورت لحظه ای شیوع این ویروس را رصد کرده و متناسب با وضعیت اقدامات و توصیه های خود را بروزرسانی و اطلاع خواهد داد.

بنا بر این گزارش تاکنون حضور 50 ایرانی در شهر ووهان تایید شده است اما هیچ یک از آنها تا الان علایم ابتلا به بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 ایرانی در ووهان چین هستند/ هیچ ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا نشده است

50 ایرانی در ووهان چین هستند/ هیچ ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا نشده است