مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-25دانش

آمادگی بیش از 200 هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برای فعالیت در پروژه های معدنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست صاحب نظران بخش معدن کشور که در این دانشگاه برگزار شد، - معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بیش از 200 عضو هیئت علمی و 2 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه می توانند در حوزه پروژه های معدنی فعالیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست صاحب نظران بخش معدن کشور که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: سیاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعامل موثر با صنایع مختلف کشور است تا براین اساس بتوانیم در رفع نیاز های صنایع کشور سهیم باشیم.

حسینی افزود: برای تحقق این موضوع، دانشگاه بسترهای متعددی مهیا کرده است که برگزاری گردهمایی تخصصی با صنایع مختلف یکی از این برنامه ها بشمار می رود.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: این دانشگاه بستری را فراهم کرده تا صنایع کشور بتوانند دفاتر (R&D) و مراکز نوآوری و فناوری در محیط این دانشگاه ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیش از 200 هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برای فعالیت در پروژه های معدنی

آمادگی بیش از 200 هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برای فعالیت در پروژه های معدنی