مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-25دانش

پروژه های عمرانی ورزشی در دانشگاه ها در دهه فجر تکمیل و بهره برداری شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، علیزاده پیرامون بهره برداری از پروژه های عمرانی و ورزشی در دانشگاه های کشور، - پروژه های عمرانی ورزشی در دانشگاه ها در دهه فجر تکمیل و بهره برداری شوند مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: پروژه های عمرانی ورزشی در دانشگاه ها در دهه فجر تکمیل و بهره برداری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، علیزاده پیرامون بهره برداری از پروژه های عمرانی و ورزشی در دانشگاه های کشور، اظهار داشت: این پروژه ها در زمینه توسعه فضای ورزشی دانشگاه ها و شامل زمین چمن مصنوعی، استخر سرپوشیده و سالن های چند منظوره می باشد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم توجه ویژه ای به توسعه فضای ورزشی دانشگاه ها داشته است و در سال 1397 با اختصاص مبلغ 8 میلیارد تومان کمک برای احداث و تکمیل 20 پروژه ورزشی شامل 8 استخر، 6 سالن ورزشی و 6 زمین رو باز به این بخش اختصاص داده است.

وی گفت: در سال 1398 علیرغم محدودیت های بودجه ای، اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبلغ 20 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی ورزشی در دانشگاه ها در دهه فجر تکمیل و بهره برداری شوند

پروژه های عمرانی ورزشی در دانشگاه ها در دهه فجر تکمیل و بهره برداری شوند