مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-25دانش

جشنواره ملی «آموزش محیط زیست» فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیام نور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، جشنواره ملی آموزش محیط زیست همزمان با روز جهانی آموزش محیط زیست توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور به صورت ویدئوکنفرانس در 31 استان کشور، - جشنواره ملی آموزش محیط زیست فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیام نور برگزار می شود جشنواره ملی آموزش محیط زیست به صورت ویدئوکنفرانس فردا، یکشنبه ششم بهمن ماه در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، جشنواره ملی آموزش محیط زیست همزمان با روز جهانی آموزش محیط زیست توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور به صورت ویدئوکنفرانس در 31 استان کشور، فردا یکشنبه ششم بهمن ماه برگزار می شود.

سید محمد شبیری دبیر جشنواره ملی آموزش محیط زیست در این باره گفت: در این مراسم ضمن رونمایی از نماد ملی و پروژه دانشنامه تخصصی آموزش محیط زیست، تعداد 24 نشست تخصصی در حوزه آموزش محیط زیست برگزار می شود.

بشیری از برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاورد های آموزشی سازمان ها و ارگان های مختلف در حوزه محیط زیست در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: ارائه سه دقیقه ای پایان نامه ها و رساله های دکتری حوزه آموزش محیط زیست نیز از برنامه های دیگر این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی «آموزش محیط زیست» فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیام نور برگزار می شود

جشنواره ملی «آموزش محیط زیست» فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیام نور برگزار می شود