مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 20:252020-01-21بين الملل

وزیر دفاع انگلیس به دنبال راهی برای پرداخت بدهی کشورش به ایران


«بن والاس» که پیشتر ریاست گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران را برعهده داشت، اینک در کسوت وزیر دفاع انگلیس در تلاش است از طریق کمک های بشر دوستانه این بدهی را پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در آستانه برگزاری جلسه استماع دادگاه تجدید نظر انگلیس، درباره بخشی از بدهی قرارداد تسلیحاتی این کشور به ایران، گاردین گزارش داد که وزیر دفاع انگلیس به دنبال یافتن راه های جایگزین برای پرداخت این بدهی است.

بنا بر این گزارش بن والاس که پیشتر ریاست گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران را برعهده داشت، اینک در کسوت وزیر دفاع انگلیس در تلاش است از طریق کمک های بشر دوستانه این بدهی را پرداخت کند.

به نوشته گاردین، مقامات رسمی ایران هم مترصد هستند که اگر انگلیس در این موضوع جدی است، مقامات بلند پایه خود را برای مذاکره راهی لندن کنند.

حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس روز یکشنبه با انتشار پیامی در توییتر نوشت: روزهای استماع دادگاه تجدیدنظر مربوط به بخش کوچکی از مبلغ بدهی قرارداد تسلیحاتی انگلیس به ایران، در لندن تشکیل می گردد.

وی افزود: با تعیین تکلیف این بخش کوچک، فرآیند حقوقی پرونده به پایان خود نزدیک می شود و بهانه ای برای پرداخت نشدن بدهی باقی نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع انگلیس به دنبال راهی برای پرداخت بدهی کشورش به ایران

وزیر دفاع انگلیس به دنبال راهی برای پرداخت بدهی کشورش به ایران