مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:352020-01-21اقتصادي

گلستانی ها دمای منفی4درجه راتجربه خواهند کرد/لزوم مدیریت مصرف گاز


در پی فعالیت سامانه بارشی در استان، گلستانی ها شب سرد را تجربه خواهند کرد و دمای هوا در مناطق شرقی به چهار درجه زیر صفر هم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: سامانه بارشی که در چند روز گذشته در سطح استان فعال بود صبح امروز تعدیل شد و از اواسط وقت امروز (سه شنبه) کاهش ابر اتفاق افتاد.

وی افزود: به واسطه کاهش ابر هم استانی امشب شب سردی را تجربه خواهند کرد و صبح فردا در نیمه شرقی استان دما به منفی چهار درجه هم خواهد رسید و در نیمه غربی هم دما بین صفر و دو درجه زیر صفر پیش بینی می شود.

داداشی ادامه داد: روند کاهش دما موقتی است و در طول روز شاهد افزایش دما خواهیم بود و تا روز جمعه در سطح شهرهای استان بارشی را پیش بینی نمی کنیم.

وی در خصوص بارش ها گفت: طی فعالیت این سامانه شاهد بارش 17 میلی متری باران در مینودشت بودیم ضمن اینکه ارتفاعات استان هم بارش بین پنج و 22 سانتی متری برف را تجربه کردند که بیشترین میزان بارش در خوش ییلاق افتاق افتاد.

وی همچنین از ورود سامانه جدید از بعدازظهر جمعه به استان خبرداد و گفت: این سامانه تا روز یکشنبه در سطح گلستان فعال است و بارش بین پنج الی 10 میلی متر را سبب خواهد شد.

افزایش مصرف گاز در گلستان همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان هم در خصوص افزایش میزان مصرف گاز در استان اظهارکرد: در ماه های دی و بهمن که میزان مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی ها دمای منفی4درجه راتجربه خواهند کرد/لزوم مدیریت مصرف گاز

گلستانی ها دمای منفی4درجه راتجربه خواهند کرد/لزوم مدیریت مصرف گاز