مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-21دانش

تصویب شکل گیری صندوقی در شورای عالی عتف برای جهت دهی و اولویت گذاری پژوهش


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب شکل گیری صندوقی در شورای عالی عتف کشور برای جهت دهی و اولویت گذاری پژوهش در کشور خبر داد و گفت: مقرر شد وزارت علوم اساسنامه پیشنهادی خود را با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت در هیئت دولت به تصویب برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 826 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی رییس جمهور و با حضور سران قوای مقننه و قضاییه برگزار شد، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار داشت: در آغاز جلسه اعضای شورا از مردم ایران به دلیل حضور در حماسه تشییع سردار شهید سپهبد سلیمانی که نماد پیوند مردم ایران با همه تنوع های قومی، فرهنگی هم عهد شدن با انقلاب بود تشکر کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در جلسه پیرامون سانحه سقوط هواپیما ابراز تاثر عمیق صورت گرفت، گفت: اعضای جلسه در این زمینه ضمن عرض تسلیت این واقعه اسفناک بر ضرورت اتخاذ تمهیدات برای عدم تکرار چنین اتفاقاتی در نظام پدافندی کشور تاکید کردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین یاد و خاطره عزیزانی که در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان خود را مظلومانه از دست دادند را گرامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب شکل گیری صندوقی در شورای عالی عتف برای جهت دهی و اولویت گذاری پژوهش

تصویب شکل گیری صندوقی در شورای عالی عتف برای جهت دهی و اولویت گذاری پژوهش