مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:172020-01-21پزشكي

ارایه خدمات درمانی با کد ملی توسط بیمه سلامت در مناطق سیل زده هرمزگان


دکتر علی علیزاده عصر سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه در سیل اخیر در این مناطق بسیاری از مردم مدارک و اسناد خود از جمله دفترچه بیمه سلامت را از دست داده اند.

وی افزود: از همین رو با هماهنگی های انجام شده به مردم این مناطق بدون نیاز به دفترچه بیمه سلامت و تنها با اعلام کد ملی و یا مشخصات هویتی، خدمات درمانی سرپایی و بستری لازم ارایه می گردد.

علیزاده تصریح کرد: بیمه شدگان بیمه سلامت بدون هیچگونه دغدغه ای می توانند خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند و هیچگونه محدودیتی برای دریافت خدمات توسط سیل زدگان بدون دفترچه بیمه سلامت، در مراکز درمانی این شهرستان ها وجود ندارد.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان مناطق سیل زده جهت اخذ دفترچه ثانویه بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان های بشاگرد و جاسک مراجعه کنند.

997 هزار و 444 نفر از جمعیت یک میلیون و 776 هزار و 415 نفری هرمزگان زیرپوشش بیمه سلامت هستند که 56 و 15 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان سیلاب زیادی در اقصی نقاط استان به ویژه شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و خسارت بسیاری به خانه های روستایی، تاسیسات آبرسانی وبرق، ابنیه و جاده ها درمنطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات درمانی با کد ملی توسط بیمه سلامت در مناطق سیل زده هرمزگان

ارایه خدمات درمانی با کد ملی توسط بیمه سلامت در مناطق سیل زده هرمزگان