مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:062020-01-21سياسي

برنامه های شهرداری تهران در هفته ملی سرطان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زینب نصیری اظهارداشت: اداره کل سلامت شهرداری تهران با هدف تحقق شعار تهران؛ شهری برای همه و به منظور تلاش در راستای آگاه سازی و حساس سازی جامعه در خصوص سرطان، شیوه نامه هفته ملی سرطان را برای اجرا در سطح مناطق 22 گانه تهران تدوین و ابلاغ کرده است.

وی، آگاه سازی را از برنامه های ضروری در طول هفته ملی سرطان عنوان کرد و گفت:برنامه های مناطق شامل برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح محلات، برپایی همایش ها و نمایشگاه های هنری، ارائه خدمات سلامت محور مشارکتی و ارائه خدمات ویژه تفریحی گردشگری به افراد سرطانی است.

نصیری افزود: در زمینه اجرای ویژه برنامه ها با بهره گیری از ظرفیت های شرکای اجتماعی نیز تقدیر از سازمان های غیردولتی و انجمن های مردم نهاد حوزه سرطان، برپایی میزهای خدمت سلامت و اجرای ویژه برنامه های گروه موسیقی همسرایان امید در برنامه ریزی های اداره کل سلامت شهرداری تهران در هفته ملی سرطان جایگاه ویژه دارند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران، افزایش آگاهی شهروندان در مورد بیماری سرطان و راه های تشخیص به موقع و زودهنگام این بیماری در جهت پیشگیری، تلاش برای تغییر نگرش شهروندان در خصوص بیماری سرطان، جلب مشارکت جامعه مدنی در خصوص قابل پیشگیری بودن سرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شهرداری تهران در هفته ملی سرطان اعلام شد

برنامه های شهرداری تهران در هفته ملی سرطان اعلام شد