مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-21دانش

اولتیماتوم به دانشگاه آزاد برای لغو تغییر رشته متخلفان علوم پزشکی


شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کرد: دانشگاه آزاد باید تغییر رشته متخلفان استفاده کننده از تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی را لغو و مستندات را تا 30 بهمن ماه 1398 به شورا ارسال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص مصوبات بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تاریخ 30 آذر 98 منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ 30 آذر 98 تشکیل و اهم مصوبات شورای مذکور به قرار ذیل است: 1) دانشگاه آزاد اسلامی موظف است، تغییر رشته و انتقال 134 نفر از فرزندان اعضای هیئت علمی بر اساس مصوبه هیئت رییسه آن دانشگاه در سال 1396 به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی که فاقد شرایط و ضوابط دستورالعمل اجرایی مصوبه جلسه 735 تاریخ 25 تیرماه 92 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی به شماره 69312/و تاریخ 14 مردادماه 92 هستند را لغو کند.

علاوه بر این چنانچه افراد دیگری در سنوات قبل یا بعد وجود دارند که تغییر رشته آن ها نیز بر خلاف شرایط و ضوابط دستورالعمل فوق انجام شده، تغییر رشته آنها توسط دانشگاه آزاد اسلامی لغو و وضعیت تمامی افراد فاقد شرایط و ضوابط تغییر رشته طبق دستورالعمل اجرایی تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی به همراه مدارک و مستندات لغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم به دانشگاه آزاد برای لغو تغییر رشته متخلفان علوم پزشکی

اولتیماتوم به دانشگاه آزاد برای لغو تغییر رشته متخلفان علوم پزشکی