مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-21دانش

وزارت بهداشت میزبان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سیدعلی حسینی رییس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درحاشیه برگزاری جلسه مشترک وزیر بهداشت و هیات عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی، - جلسه مشترک وزیر بهداشت و هیات عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی به منظور بررسی فراخوان شانزدهم جذب هیات علمی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سیدعلی حسینی رییس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درحاشیه برگزاری جلسه مشترک وزیر بهداشت و هیات عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی، درخصوص مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه گزارشی از نحوه عملکرد هیات مرکزی جذب در طول یک سال گذشته و خصوصا فرآیند عملکرد جذب هیات علمی در مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت ارائه شد.

وی افزود: همچنین پیشنهادات، چالش ها و دغدغه های آموزش علوم پزشکی کشور نیز بیان شد.

به هرحال، کیفیت آموزش به دنبال عمکرد مطلوب و جذب کیفی هیئت علمی در دانشگاه ها میسر می شود و این جلسه با همین رویکرد برگزار شد.

حسینی افزود: همچنین، در این جلسه وضعیت هیئت علمی در وزارت بهداشت، تشریح و فرآیند جذبی که در فراخوان شانزدهم برای جذب هیئت علمی های جدید در دانشگاه های علوم پزشکی پیش بینی و طراحی شده و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت میزبان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی شد

وزارت بهداشت میزبان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی شد