مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-15فرهنگي

بهبود از شاخ آفریقا پیدا می شود


کارگردان «پایتخت» درباره ویژگی فصل جدید سریال و بازگشت مهران احمدی به سری ششم، گفت: اگر درباره شگفتی جدید بخواهم بگویم همان چیزی است که خبری شده است؛ - کارگردان پایتخت درباره ویژگی فصل جدید سریال و بازگشت مهران احمدی به سری ششم، گفت: اگر درباره شگفتی جدید بخواهم بگویم همان چیزی است که خبری شده است؛ یعنی بازگشت بهبود به قصه! ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقا از شاخ آفریقا پیدا میشود و به قصه برمیگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیروس مقدم در گفت وگو با آرش ظلی پور ـ مجری برنامه رادیویی صحنه ـ درباره سریال خواب زده هم گفت: این سریال به ژانر وحشت ارتباطی ندارد و بیشتر به رابطه انسان، خدا و شیطان می پردازد و در مقایسه با باقی کارهایم در فضایی نزدیک به سریال اغما است.

او ادامه داد: ما در این سریال سعی کردیم که بازیگرانی را انتخاب کنیم که با نقش هم خوانی داشته و مناسب آن کاراکتر باشند و صرفا به ویترین و فروش نگاه نکردیم و این برای من مهم تر بود، ضمن اینکه دلم می خواست هیچ پیش داوری برای شخصیت ها وجود نداشته باشد و مخاطب با قصه آدم ها را بشناسد.

وی درباره اینکه چرا در این سریال مجدد با محسن تنابنده کار نکرده است، توضیح داد: محسن تنابنده درگیر چند کار بود از طرفی قرارداد دو تا کار سینمایی هم داشت و از طرف دیگر مسوولیت پایتخت هم روی دوشش بود و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود از شاخ آفریقا پیدا می شود

بهبود از شاخ آفریقا پیدا می شود