مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-15دانش

حمایت از تلاش های دانش بنیان و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد


رییس دانشگاه صنعتی شریف بر توسعه شرکت های دانش بنیان و ایجاد زمینه کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد تاکید کرد.

- ، رییس دانشگاه صنعتی شریف ، در همایش هفته پژوهش که با حضور رییس کمیته امداد و رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با تبریک هفته پژوهش گفت: کمک به محرومان و عبور از شرایط اقتصادی فعلی کشور را مستلزم تعامل دستگاه های دولتی با نهاد های علمی دانست و گفت: به دانشگاهی نیاز داریم که جامعه محور و اثربخش در اجتماع باشد.

محمود فتوحی فیروزآباد تاکید کرد: دانشگاه صنعتی شریف با 12 هزار دانشجو باید با تدوین پایان نامه های مسئله محور مشکلی را از جامعه حل کند و دین خود را ایفا کند.

رییس دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: کمیته امداد حلقه اتصالی را میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ایجاد کرده است و باید از این ظرفیت به ویژه در حوزه اشتغال دانش بنیان نیازمندان و سرمایه گذاری در ایده های دانشجویان استفاده کنیم.

در پایان این همایش تفاهم نامه های کمیته امداد با دانشگاه های آزاد اسلامی و صنعتی شریف در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان و ایجاد زمینه کارآفرینی برای مددجویان این نهاد به امضا رسید.

همچنین سامانه مدیریت دانش در کمیته امداد با هدف کسب مزایای رقابتی، جلوگیری از افت دانش و پیشگیری از خروج دانش کارکنان پس از بازنشستگی رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تلاش های دانش بنیان و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد

حمایت از تلاش های دانش بنیان و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد