مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-15دانش

جشنواره رویش در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افتتاح شد


جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین جشنواره رویش دانشگاهی، ظهر یکشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، معاونان، جمعی از مدیران و دانشجویان، در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آیین اظهارکرد: مقدمات برگزاری این جشنواره با دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مهر ماه امسال آغاز شد.

علی نجفی نژاد افزود: رویش یک موضوع حیاتی است که شما دانشجویان با استفاده از فرصت حضور در دانشگاه و برخورداری از ظرفیت و استعدادهای خود و نیروی جوانی، می توانید از آن برای ساختن آینده بهتر، استفاده کنید.

وی اظهار امیدواری کرد برگزاری جشنواره رویش به جهت انعکاس فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری و جشنواره حرکت برای بررسی فعالیت های علمی دانشجویان، تداوم داشته باشد.

نجفی نژاد بیان کرد که جشنواره رویش در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در دو بخش رقابتی با دریافت 60 اثر و در بخش نمایشگاهی در 12 غرفه، انجام می شود.

گفتنی است که در حاشیه این نمایشگاه 10 کارگاه از جمله کارگاه های شعرنویسی، گفتمان، کمک های اولیه و غیره با همکاری انجمن عکاسان استان، هلال احمر، آستان قدس رضوی، میراث فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رویش در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افتتاح شد

جشنواره رویش در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افتتاح شد