مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-15فرهنگي

رقبای الناز شاکردوست در فرانسه چه کسانی بودند؟


 الناز شاکردوست در رقابت با پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر که از بازیگران سرشناس سینمای جهان هستند؛ توانست عنوان بهترین بازیگر را برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» از جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون در فرانسه دریافت کند.

-  الناز شاکردوست در رقابت با پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر که از بازیگران سرشناس سینمای جهان هستند؛ توانست عنوان بهترین بازیگر را برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد از جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون در فرانسه دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم شبی که ماه کامل شد ، النازشاکردوست که با بازی در تازه ترین فیلم نرگس آبیار توانست عنوان بهترین بازیگر را در جشنواره ملی فیلم فجر دریافت کند، این بار و در دومین حضور بین المللی این فیلم سینمایی جایزه بهترین بازیگر زن را در بخش مسابقه فیلم های بلند داستانی از آن خود کند.

شاکردوست در جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون در فرانسه با بازیگران سینمای جهان چون پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر که در فیلمهای شبکه کوبایی و اسرار مخفی ایفای نقش کرده بودند رقابت کرد و توانست عنوان بهترین بازیگر را در کارنامه کاری خود کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقبای الناز شاکردوست در فرانسه چه کسانی بودند؟

رقبای الناز شاکردوست در فرانسه چه کسانی بودند؟