مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-15بين الملل

وزیر دفاع ترکیه : هدف ما در سوریه تروریسم است نه قومیتی خاص


اقدامات این کشور در راستای مبارزه با تروریسم در منطقه شمال سوریه هیچ قومیت خاصی را هدف قرار نمی دهد بلکه صرفا متمرکز بر اقدام علیه گروه های تروریستی است.

- وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد: اقدامات این کشور در راستای مبارزه با تروریسم در منطقه شمال سوریه هیچ قومیت خاصی را هدف قرار نمی دهد بلکه صرفا متمرکز بر اقدام علیه گروه های تروریستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در نوزدهمین اجلاس دوحه در کشور قطر درباره تلاش های بین المللی برای مبارزه با تروریسم و تاثیرات آن بر محیط سیاسی کشورها و همچنین درباره اقدامات دولت ترکیه برای مبارزه با گروه های تروریستی نظیر داعش و همچنین شبه نظامیان کرد یگان های کرد مدافع خلق در سوریه صحبت کرد.

خلوصی آکار با تاکید بر این که تنها دغدغه ترکیه مربوط به گروه های تروریستی شبه نظامی همچون داعش و پ ک ک و یگان های مدافع خلق کرد است، گفت: ما با خود قومیت کرد و یا هیچ قومیت دیگری مشکلی نداریم.

آکار با ابراز این که تروریسم باعث به وجود آمدن تبعات سیاسی و اجتماعی بی سابقه شده است، گفت: این مشکل همچنین راه را برای ایدئولوژی های رادیکال، دولت های سقوط کرده، جنگ های نیابتی، نزاع ها و مهاجرت دسته جمعی همواره می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه : هدف ما در سوریه تروریسم است نه قومیتی خاص

وزیر دفاع ترکیه : هدف ما در سوریه تروریسم است نه قومیتی خاص