مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-15فرهنگي

«انگل» بهترین فیلم سال از نگاه منتقدان شیکاگو


انجمن منتقدان فیلم نیویورک، فهرست برندگان 2019 خود را با اعطای چهار جایزه اصلی از جمله بهترین فیلم و کارگردانی به «اَنگل» ساخته «بونگ جون هو» اعلام کرد.

- انجمن منتقدان فیلم نیویورک، فهرست برندگان 2019 خود را با اعطای چهار جایزه اصلی از جمله بهترین فیلم و کارگردانی به اَنگل ساخته بونگ جون هو اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، اَنگل به کارگردانی بونگ جون هو که پیش از این از سوی انجمن منتقدان لس آنجلس و تورنتو به عنوان بهترین سال انتخاب شده بود، از سوی انجمن منتقدان فیلم شیکاگو نیز برگزیده شد و چهار جایزه اصلی بهترین فیلم، کارگردانی، بهترین فیلم خارجی و فیلمنامه اصلی این جوایز را به خود اختصاص داد.

اَنگل ساخته بونگ جون-هو که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن امسال تجربه کرد و توانست نخل طلای بهترین فیلم را کسب کند، تاکنون از سوی حلقه منتقدان فیلم نیویورک و هیات ملی نقد فیلم آمریکا نیز به عنوان بهترین فیلم خارجی سال 2019 معرفی شده است.

این فیلم که نماینده سینمای کره جنوبی در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2020 است، در سه شاخه بهترین فیلم خارجی، کارگردانی و فیلمنامه جوایز گلدن گلوب نیز نامزد کسب جایزه معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انگل» بهترین فیلم سال از نگاه منتقدان شیکاگو

«انگل» بهترین فیلم سال از نگاه منتقدان شیکاگو