مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-15فرهنگي

تجلیل از مجدالدین کیوانی در بیست و دومین دوره عصر کتاب


مؤسسه خانه کتاب همزمان با هفته پژوهش در بیست و دومین برنامه عصر کتاب از سال ها تلاش و کوشش علمی و پژوهشی آقای مجدالدین کیوانی مترجم تجلیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، بیست و دومین برنامه از سلسله برنامه های عصر کتاب که به بزرگداشت آقای مجدالدین کیوانی مترجم اختصاص دارد، (سه شنبه 26 آذر) با حضور مسؤولان فرهنگی، اهالی قلم، ناشران، فعالان حوزه کتاب و نشر و علاقه مندان به این چهره فرهنگی در سرای کتاب مؤسسه خانه کتاب برگزار می شود.

آقای مجدالدین کیوانی متولد 1316 در اصفهان است.

وی خرداد 1340 لیسانس خود را از دانشگاه تربیت معلم (دانشسرای عالی سابق)، اخذ کرد و پس از گذراندن دوره تعلیم و تربیت دو زبانه در دانشگاه ویلز انگلستان در سال 1344، دکترای خود را در رشته زبان شناسی کاربردی در همان دانشگاه در سال 1347 به پایان رساند.

کتاب صهبای خرد: شرح احوال و آثار حکیم عمر خیام نیشابوری اثر آقای مهدی امین رضوی با ترجمه او به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال 1386 معرفی شد.

از دیگر آثار کیوانی می توان به حلاج، هربرت میسن ، تصوف ایرانی در منظر تاریخی آن ، ترجمه عزیز نسفی، نوشته لویدرریجون ، روزبهان بقلی: عرفان و شطح اولیاء در تصوف اسلامی، کارل ارنست ، کاربرد اصطلاحات و تعبیرات در ترجمه (رشته زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مجدالدین کیوانی در بیست و دومین دوره عصر کتاب

تجلیل از مجدالدین کیوانی در بیست و دومین دوره عصر کتاب