مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-15دانش

پیشنهاد تسهیلات برای بانوان عضو هیئت علمی دانشگاه ها ارائه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 335 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، - رییس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها گفت: ارائه تسهیلاتی با موضوع بیمه و ارتقای اعضای هیئت علمی بانوان در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 335 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه 18 آذرماه 1398 در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

زهرا آیت اللهی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده، با اشاره به راهبرد کلان 3 و 4 نقشه مهندسی فرهنگی کشور و اقدام 15-2، 16-5، 16-8 و اقدام 1-3 سند دانشگاه اسلامی، پیشنهاداتی در خصوص اهتمام به وضعیت بانوان متأهل که به عنوان عضو هیأت علمی در فضای دانشگاهی مشغول به فعالیت هستند، ارائه کرد که مقرر شد موارد مورد توسط دستگاه ها مورد بررسی قرار گیرد.

در همین زمینه محمدعلی کی نژاد، رییس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها گفت: حدود 27.

4 درصد جذب دانشگاه ها در سال گذشته مربوط به بانوان هست و می توان با برگزاری جلسات کارشناسی اقدام به ارائه تسهیلاتی برای موضوع بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تسهیلات برای بانوان عضو هیئت علمی دانشگاه ها ارائه شد

پیشنهاد تسهیلات برای بانوان عضو هیئت علمی دانشگاه ها ارائه شد