مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-15دانش

جمعیت خیریه دانشجویی شوق امید برای زنان سرپرست خانوار اشتغال زایی کرده است


سلیمانی، مسئول خیریه شوق امید دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون فعالیت های این خیریه در سال تحصیلی جدید گفت: - مسئول خیریه شوق امید گفت: جمعیت خیریه دانشجویی شوق امید برای زنان سرپرست خانوار تجهیزاتی مثل چرخ خیاطی و دار قالی را فراهم کرده تا بتوانند از این طریق امورات زندگی خود را بگذرانند.

سلیمانی، مسئول خیریه شوق امید دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون فعالیت های این خیریه در سال تحصیلی جدید گفت: جمعیت خیریه شوق امید با کمک دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه های دیگر در زمینه کمک رسانی به محرومان فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این خیریه در مناطق محروم دو دفتر دارد؛ یکی از آن ها در یافت آباد و دیگری در حاشیه کرج است این خیریه دو زمینه اصلی فعالیت دارد یکی رفع نیاز های اساسی و ضروری افراد نیازمند با شناسایی نیازمندی های آن ها و رفع آن و دیگری کمک به ایجاد اشتغال و کسب درآمد افراد نیازمند جهت برآورده کردن نیاز های آن ها توسط خودشان است.

سلیمانی افزود: ما در این خیریه تاکنون موارد بسیار زیادی را برای اشتغال زایی پیگیری کرده ایم و برای زنان سرپرست خانوار تجهیزات کار در منزل را فراهم کرده ایم که در حال حاضر مشغول به کار و درآمدزایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت خیریه دانشجویی شوق امید برای زنان سرپرست خانوار اشتغال زایی کرده است

جمعیت خیریه دانشجویی شوق امید برای زنان سرپرست خانوار اشتغال زایی کرده است