مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-15دانش

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان پیگیر مشکلات کشاورزی استان است


علی شهبازی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری جلسه با مسئولان مختلف این استان خبر داد و گفت: - مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان از برگزاری جلسه مطالبه گری با مسئولان همدان در زمینه مشکلات کشاورزی این استان خبر داد.

علی شهبازی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری جلسه با مسئولان مختلف این استان خبر داد و گفت: قرارگاه شهید احمدی روشن در استان همدان برای هر کدام از دفاتر مطالبه گری بسیج دانشجویی در سطح استان مأموریتی برای مطالبه گری تعیین کرده و وظیفه ما این است که به بررسی وضعیت کشاورزی در سطح استان بپردازیم.

شهبازی به توصیف حوزه کشاورزی همدان پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه همدان قطب تولید سیر در کشور شناخته می شود، بحث صنایع تبدیلی و همچنین معرفی این محصول به مردم از مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان بیان کرد: ثبت جهانی سیر به نام همدان در حال انجام است و پیش از این ثبت ملی آن انجام شده و این در حالی است که برای نگهداری آن باید محصول را به سردخانه های کرج ارسال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان پیگیر مشکلات کشاورزی استان است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان پیگیر مشکلات کشاورزی استان است