مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-05دانش

بازدید وزیر علوم از نمایشگاه جشنواره بین المللی«فرهنگ ملل»


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم افتتاح پنجمین جشنواره بین المللی «فرهنگ ملل» در دانشگاه فردوسی مشهد، از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد.

- مشهد - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم افتتاح پنجمین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل در دانشگاه فردوسی مشهد، از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل ظهر امروز پنجشنبه با حضور محمود واعظی، رییس دفتر ریاست جمهوری و منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی مقامات استانی در چهارچوب جشن هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی در مشهد برگزار شد.

جشنواره بین المللی فرهنگ ملل با شعار دیپلماسی علمی و توسعه پایدار روابط بین الملل برای پنجمین سال متوالی با حضور دانشجویانی از 30 کشور جهان در این مرکز آموزش عالی برپا شده است.

در این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه محمد کافی، رییس دانشگاه فردوسی از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

دو هزار و 300 دانشجوی خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه فردوسی با برپایی 30 غرفه آثار مرتبط با کشوری خود را در بخش های مختلف این جشنواره بین المللی در مشهد ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر علوم از نمایشگاه جشنواره بین المللی«فرهنگ ملل»

بازدید وزیر علوم از نمایشگاه جشنواره بین المللی«فرهنگ ملل»