مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-05فرهنگي

بزرگداشت سه نویسنده کودکان برگزار شد


مراسم نکوداشت ناهید معتمدی، بتول مؤمن و منوچهر سلیمی، نویسندگان پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، در مراسم قدر مجموعه گل که عصر چهارشنبه (13 آذرماه) در محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد، فریدون عموزاده خلیلی، رییس هیأت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، با بیان این که ما علاقه مند بودیم این گرامیداشت در زمانی برگزار شود که حال همه ما و حال ادبیات کودک بهتر باشد ، گفت: ادبیات کودک همیشه بازتاب دهنده اوضاع و احوال اجتماعی و شرایط مردمان خود بوده است.

او در ادامه اظهار کرد: نویسندگان کودک و نوجوان باید خاطره ها و رویاهای بچه ها را بسازند و تصور کودکانی بدون رویا و خاطره، تصوری ناخوشایند و غیرقابل دفاع در دنیای کودکان است.

عموزاده خلیلی بیان کرد: نویسندگان از همان نخستین قصه هایی که کودکان و نوجوانان ما خوانده اند و بزرگان ما برای بچه های مان نوشته اند، همواره نسبت به شرایط زمانه خود واکنش نشان داده و در قبال آن بی اعتنا نبوده اند.

این نویسنده در ادامه اظهار کرد: نویسندگان کودک و نوجوان در زمانه شرارت ها و پلیدی ها، مهرانگیزترین داستان جهان، قصه پیرزنی که خانه اش قد یک غربیل بود و تمام موجودات بی پناه را در خانه اش جای داد، بازآفریده اند؛ در زمانه سیطره جنگ و دیوانگی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت سه نویسنده کودکان برگزار شد

بزرگداشت سه نویسنده کودکان برگزار شد