مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:112019-11-13اقتصادي

هر اسنپی که میگیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ «سعودی» و «امارات» می رود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی هفته گذشته در جریان حضور در برنامه تلویزیونی تهران 20 در شبکه 5 سیما به موضوعی که از همان ابتدای فعالیت اسنپ و گسترش آن در کشور .

- هر اسنپی که میگیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ سعودی و امارات می رود! اسنپ بزرگترین خدمات تاکسی اینترنتی کشور است و در همه جای ایران می توان رد پای آن را پیدا کرد.

اما سوالی که تا به امروز همواره مجهول مانده این است که سهامداران آن، چه افراد، چه شرکت هایی و از کدام کشورها هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی ، سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی هفته گذشته در جریان حضور در برنامه تلویزیونی تهران 20 در شبکه 5 سیما به موضوعی که از همان ابتدای فعالیت اسنپ و گسترش آن در کشور همواره مجهول بوده اشاره نموده و گفت: در برنامه هایی که خدمات مبتنی بر شبکه را به صورت مشاغل دیجیتال ارائه می کنند، زمانی که داده های تولید شده ناشی از فعالیت آن ها باید در داخل از کشور ذخیره شود و اگر شاهد خروج آن ها به دلیل اینکه سرمایه گذار خارجی است و یا هر دلیل دیگری در پشت آن باشد، یک تهدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر اسنپی که میگیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ «سعودی» و «امارات» می رود!

هر اسنپی که میگیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ «سعودی» و «امارات» می رود!