مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:112019-11-13اقتصادي

سهم اردبیل از طرح اقدام ملی مسکن سه هزار و 200 واحد است


مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی مسکن بیش از سه هزار و 200 واحد در استان اردبیل احداث و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی مسکن بیش از سه هزار و 200 واحد در استان اردبیل احداث و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

شهرام باباخانی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن ما نسبت به شناسایی و تامین زمین مورد نیاز به ویژه برای اقشار نیازمند اقدام می کنیم تا براساس تفاهمنامه ای که با ارتش، نیروی انتظامی و نهادهای حمایتی انجام شده با اولویت خانه اولی ها و خانوارهای فاقد مسکن احداث واحدهای مسکونی انجام شده و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ما پرونده متقاضیان را در قالب 700 واحد احداث و بازسازی به بانک های عامل ارسال کردیم تا از سقف تسهیلات مورد نظر استفاده کنیم.

مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در قالب طرح ملی مسکن سه هزار و 200 واحد در این استان احداث خواهد شد و خانوارهای نیازمند مسکن بدون محدودیت می توانند براساس سقف تسهیلات تعریف شده تا 40 میلیون تومان از این منابع استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اردبیل از طرح اقدام ملی مسکن سه هزار و 200 واحد است

سهم اردبیل از طرح اقدام ملی مسکن سه هزار و 200 واحد است