مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:062019-11-13فناوري

امکان مشاهده جزییات صورت حساب تلفن ثابت مشتریان در کردستان


مدیر شرکت مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتریان شرکت مخابرات کردستان می توانند جزییات صورت حساب تلفن ثابت خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: با توجه به اینکه ارسال جزییات صورت حساب از طریق پیامک به دلیل مشکلات مربوط به احراز هویت مقدور نیست، مشتریان تلفن ثابت در استان می توانند برای دریافت جزییات صورت حساب تلفن خود به پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.

TCI.

IR در قسمت مخابرات من ثبت نام کنند.

وی با تشریح بیشتر روش استفاده از مخابرات من، عنوان کرد: مشتریان در سراسر کشور با ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی مشاهده ریزهزینه های قبض، ضمن مشاهده تمام جزییات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

حکمت با اشاره به یک ماهه شدن صورت حساب تلفن ثابت در سراسر کشور وهمسو با آن در استان کردستان، عنوان کرد: آخرین مهلت پرداخت صورت حساب، پانزدهم هر ماه است.

وی کد دستوری#2020* از طریق تلفن همراه، سایت شرکت مخابرات ایران و تماس با سامانه 2000 را از درگاه های ایجاد شده برای پرداخت قبوض تلفن ثابت اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مشاهده جزییات صورت حساب تلفن ثابت مشتریان در کردستان

امکان مشاهده جزییات صورت حساب تلفن ثابت مشتریان در کردستان