مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:002019-11-13دانش

همایش ملی پژوهش های ترجمه ای قرآن و عترت در تبریز آغاز به کار کرد


رییس دانشکده ادبیات زبانهای خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: این دانشگاه در روز 22 آبان ماه  میزبان همایش ملی پژوهش های ترجمه ای قرآن و عترت است.

- همایش ملی پژوهش های ترجمه ای "قرآن و عترت" در تبریز آغاز به کار کرد ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشکده ادبیات زبانهای خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: این دانشگاه در روز 22 آبان ماه  میزبان همایش ملی پژوهش های ترجمه ای قرآن و عترت است.

بهلول سلمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ملی، اظهار کرد: دانشجویان رشته مترجمی دانشگاه آزاد تبریز به سمت کارهای پژوهشی راجع به عترت و کارهای ترجمه ای در حوزه قرآن به زبان انگلیسی سوق داده شدند تا حتی پایان نامه های خود را در این حوزه بنویسند.

وی با بیان اینکه متاسفانه محملی برای عرضه این کارهای پژوهشی در حوزه عترت و قرآن وجود نداشت، افزود: ما مسئولان دانشکده ادبیات زبان های خارجی دانشگاه به این فکر افتادیم تا در محافل آکادمیک کشور این موضوع جا انداخته شود که می توان هم رشته زبان خواند و هم در حوزه پژوهشهای عترت هم کار کرد و در این حوزه پایان نامه نوشت.

وی تصریح کرد: در سایر نقاط کشور در حوزه های علوم قرآنی ، مهدویت، نهج البلاغه شناسی و حوزه های دیگر کار شده است و از شهرهایی چون قم، مشهد، شمال کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی پژوهش های ترجمه ای قرآن و عترت در تبریز آغاز به کار کرد

همایش ملی پژوهش های ترجمه ای قرآن و عترت در تبریز آغاز به کار کرد