مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 04:402019-11-13اجتماعي

25 هزار دانش آموز کردستانی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می کنند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 25 هزار دانش آموز کردستانی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی با اعلام این خبر گفت: امسال سهمیه ابلاغی اردوی راهیان نور به استان از سوی سازمان بسیج کشور اعزام 12 هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب و همچنین شمال غرب کشور است.

وی افزود: علاوه بر سهمیه ابلاغی و براساس برنامه ریزی های انجام شده 13 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم در قالب اردوی یک روزه درون استانی از مناطق عملیاتی شمالغرب واقع در شهرستان های بانه، سنندج و مریوان بازدید می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور درون استانی، اضافه کرد: هدف از راه اندازی اردوی درون استانی آشنایی بیشتر دانش آموزان با مناطق عملیاتی و جنگی این استان در دوران دفاع مقدس و رشادت ها و جانفشانی های جوانان این منطقه است.

وی یادآور شد: تاکنون پنج هزار نفر از دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه از مناطق جنگی شهرستان های مرزی استان بازدید کرده و این روند تا اسفند ادامه دارد ضمن اینکه مرحله اعزام دانش آموزن به منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار دانش آموز کردستانی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می کنند

25 هزار دانش آموز کردستانی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می کنند