مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 03:492019-11-13بين الملل

پامپئو در تماس با عبدالمهدی: تعداد کشته های تظاهرکنندگان را محکوم می کنیم


وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با عادل عبدالمهدی در ادامه دخالت های خود و کشورش در امور عراق و ضمن محکوم کردن تعداد کشته های تظاهرت عراق گفت، - پامپئو در تماس با عبدالمهدی: تعداد کشته های تظاهرکنندگان را محکوم می کنیم وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با عادل عبدالمهدی در ادامه دخالت های خود و کشورش در امور عراق و ضمن محکوم کردن تعداد کشته های تظاهرت عراق گفت، تظاهرات مسالمت آمیز عنصر اصلی در تمام دموکراسی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه آمریکان در بیانیه ای که به دست سومریه نیوز رسیده اعلام کرد، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه با عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق تلنفی صبحت کرده و تظاهرات مسالمت آمیز را عامل اساسی در تمام دموکراسی ها و نظام های دموکراتیک خوانده است.

در این بیانیه آمده است، پامپئو تعداد کشته های تظاهرکنندگان به دست نیروهای امنیتی و اعمال خشونت در حق تظاهرکنندگان را محکوم کرده وی عبدالمهدی را به اتخاذ گام های فوری برای حل و فصل خواسته های مشروع و قانونی تظاهرکنندگان از طریق اجرای اصلاحات و مبارزه با فساد دعوت کرده است.

پامپئو ادعا کرد، آمریکا همچنان به حمایت از عراق قوی، با حاکمیت مستقل و شکوفا مبتنی بر توافقنامه استراتژیک امضا شده بین دو کشور پایبند است و به حمایت از نیروهای عراقی در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو در تماس با عبدالمهدی: تعداد کشته های تظاهرکنندگان را محکوم می کنیم

پامپئو در تماس با عبدالمهدی: تعداد کشته های تظاهرکنندگان را محکوم می کنیم