مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 01:362019-11-12دانش

سهمیه ای برای دلگرمی اساتید / امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است!


میررضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره امتیازاتی که برای فرزندان اعضای هیئت علمی در قبولی در دانشگاه در نظر گرفته می شود، - سهمیه ای برای دلگرمی اساتید / امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است! رییس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه فرزندان اعضای هیئت علمی سهمیه جابه جایی دارند، گفت: ما باید شرایط و امکانات رفاهی برای اساتید فراهم و با امتیاز دادن آن ها را دل گرم کنیم.

میررضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره امتیازاتی که برای فرزندان اعضای هیئت علمی در قبولی در دانشگاه در نظر گرفته می شود، گفت: فرزندان اعضای هیئت علمی به هیچ عنوان در کنکور سهمیه ندارند.

مجیدی مطرح کرد: طبق مصوبه ای که در هیئت علمی تصویب شده، فرزندان اعضای هییت علمی سهمیه جابه جایی دارند و این حق اعضای هیئت علمی است.

رییس دانشگاه تبریز تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از فرزندان اعضای هیئت علمی بدون آزمون کنکور در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل نبوده اند، فقط چند مورد جابه جایی داشتیم.

وی در ادامه گفت: این جابه جایی مختص به فرزندان اعضای هیئت علمی نیست و به ما این اجازه داده شده که اگر کسی نیاز به جابه جایی داشت با درخواست آن موافقت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه ای برای دلگرمی اساتید / امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است!

سهمیه ای برای دلگرمی اساتید / امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است!